субота, 18 лютого 2012 р.

Веселі цитати з пояснювальних

Реальні цитати з «пояснювальних листів» у страхові компанії німецьких і швейцарських автомобілістів

Під час огляду пошкоджень моєї машини експерт нервово сміявся.

На перехресті зі мною трапився раптовий напад дальтонізму.

Я заповнила вже стільки паперів, що починаю шкодувати про те, що мій гаряче улюблений чоловік загинув.

Аварія сталася тому, що мопед застрахованої особи в'їхав в мене з непереборною кінською силою.

Я хотіла натиснути на педаль гальма, але не знайшла її.

Через сильні ушкодження мій мотоцикл, а також і мене довелося відбуксирувати. 

Так, я наїхав на пішохода. Але його вина підтверджується тим, що з ним таке вже траплялося.

Ніколи раніше я не залишав місце аварії – мене відносили.

Пішохід бігав по дорозі як заведений. Я був змушений активно маневрувати, щоб наїхати на нього.

Я їхав по дорозі. Раптом справа і зліва з'явилися багато машин. Я не знав, куди повертати, і врізався в машини спереду і ззаду.

Ваші аргументи смішні. Для таких відмовок знайдіть собі кого-небудь дурнішого мене, хоча ви його навряд чи знайдете.

Я їхав по правій смузі Герцогштрассе у бік Кенігсплатц зі швидкістю близько 40 км/год. Раптово на дорогу вискочила дитина, і я загальмував. Слідував за мною водій вирішив цим скористатися і врізався в мене. 

Поліцейський наказав мені зупинитися, і я в'їхав в стовп.

Страхувальник в'їхав в парадний вхід моєї перукарні. Весь час ремонту я зазнавала збитків – я могла стригти і голити клієнтів тільки ззаду.

Я побачив, що пішохід не знає, в який бік йому йти, і наїхав на нього.

При входженні в лівий поворот мене занесло, я врізався в овочевий розвал (мене обсипало градом бананів і апельсинів!), Після цього зніс  поштову скриньку що стоїть на узбіччі, потім мене відкинуло на смугу зустрічного руху, я протаранив два припарковані легкові автомобілі і повалився під укіс дороги. Після цього я, на жаль, втратив контроль над машиною. 

Я пишу вам перший і останній раз. Якщо не відповісте, напишу ще.

Мій син не збивав ніякої жінки. Він проїхав повз неї. А тілесні ушкодження пані Штайн наніс повітряний потік.

Мій велосипед вилетів з пішохідної доріжки, протаранив припаркований Порше і поїхав далі без мене.

Я переходив вулицю. Зліва прямо на мене їхала машина. Я подумав, що вона проїде мимо, і відступив на крок назад. Але вона знову повернула на мене. Коли я це помітив, я зробив два кроки вперед. Водій ніяк не відреагував і продовжував їхати на мене. Потім він закричав: «Стій на місці, ідіот!» Я встав, і тут він на мене наїхав.

Вчора ввечері, повертаючись додому, я в'їхав на машині в огорожу. Повідомляю про це тільки для покриття збитку машині, оскільки мені вдалося сховатися з місця події непоміченим.

Моя машина продовжувала їхати прямо, що при входженні в поворот зазвичай призводить до з'їзду з дороги.

Виїхавши на швидкісне шосе, я довго не міг згадати, де знаходиться педаль гальма. 

Наші машини врізалися в той самий момент, як побачили один одного.

За моїми оцінками, збиток складає від 250 тисяч до чверті мільйона євро.

У своїй відповіді на мій лист від 26 червня з проханням надати рахунок, Ви люб'язно назвали мене «фройляйн», що в поєднанні з моїм ім'ям Фрідріх дає привід до прикрих підозр. 

Учасник аварії врізався в мене, не повідомивши мені попередньо про свої наміри.

У аварії, що сталася, винен не я, а молода дівчина в міні-спідниці, що проходила по тротуару! Якщо Ви чоловік, Вам це пояснення досить, а якщо жінка, то все одно нічого не зрозумієте!

Пішохід кинувся на мій автомобіль і беззвучно пропав під колесами.

Ще до того, як я на нього наїхав, мені було ясно, що цей стариган не дійде до іншої сторони вулиці.

Абсолютно невидимий автомобіль з'явився з нізвідки, врізався в мене і так же безслідно зник.

Після чотирьох років їзди я заснув за кермом.

У той момент, коли я хотів убити муху, я наїхав на телеграфний стовп.

Я бачив, як повільно пропливає повз мене сумне обличчя пішохода, і тут він ударився мені в лобове скло. 

Свідки аварії додаються.

Постраждалий кінь переходив дорогу, не переконавшись у відсутності перешкод! 

На перехресті наші машини зіткнулися, і гальмувати було вже пізно.

Автомобіль потерпілого рухався наліво, потім направо, потім знову наліво, поки я, нарешті, не зміг в нього врізатися.

Щоб уникнути зіткнення, я врізався в іншу машину.

Моя наречена показала поліцейським, які працювали на місці аварії, все, що тільки можна хотіти побачити.

В аварії ніхто не постраждав, а  фрау К., що перебувала в моїй машині  завагітніла. 

Я їхав назад і тому не міг бачити, як спереду під'їхала машина і врізалася в мене зліва і справа.

Олень узяв ноги в руки і зник в кущах, не піклуючись про свої рани.

А так само витяги з інших «страхових історій» німецьких бюргерів (страхування життя, здоров'я і т.д.) 

Я думав, що вікно відкрите, і висунув в нього голову, але виявив, що воно закрите.

Скло розбите, в доказ посилаю його уламок, якби воно було ціле, то уламка б не було.

Я тяжко хворий і двічі трохи не помер, так що ви могли б заплатити мені принаймні половину страхової суми з нагоди смерті.

Оскільки ми з моїм чоловіком вже давно не живемо разом, прошу Вас люб'язно прислати мені кого-небудь з фахівців.

Будь ласка, повідомте мені, якщо не отримаєте цей лист!

Мій чоловік почав снідати, сидячи на унітазі, і тут стульчак проломився.

Під час занять танцями я стрибнув, і партнерка повинна була мене підтримати, але стеля наблизилася до моєї голови швидше, ніж передбачалося.

Я вступив в секту і знаю тепер, що житиму вічно. Тому я відмовляюся від страхування життя.

Я сподіваюся, що папери Ви вишлете мені зі своїм співробітником Герром Бауманом, який минулого разу приніс мені стільки задоволення. 

Я обдурив вашого страхового агента і тому не можу спати. Висилаю вам 200 євро, і, якщо не зможу спати і далі, вишлю і решту грошей.

Висилаю вам все, що залишилося від мого чоловіка.

На жаль, в мій лист від 3 березня закралася помилка. Я забула написати звернення і приношу Вам свої вибачення. Ось пропущене звернення: 
"Вельмишановні пані та панове! 
Так, мій Пауль страждає психічним розладом і часто вішається. Але якщо до нього довго ніхто не підходить, він виймає себе з петлі ". 

До листа додаю ксерокопію тещі. Прошу її обробити!

Оскільки я одружений, прошу страхову компенсацію на мій рахунок не переводити, а вислати на моє ім'я чеком.

Я ветеринар, і тому можу професійно оцінити стан здоров'я своєї дружини.

Я не можу припустити, хто вкрав мій гаманець, тому що з моїх знайомих поряд нікого не було.

Ферма не приносить нам ніякого доходу. Після смерті мого чоловіка з нашого господарства зникла остання худобина.

Моя дружина встала з ліжка і впала на балконні двері. У попередній раз при аналогічній спробі встати вона впала на батарею опалення.

Ні, мені не потрібно страхування життя. Я хочу, щоб родичі дійсно турбувалися, коли я помру.

Я не хочу прищеплювати своєї дитини. Моя подруга Лотта прищепила дитину, і незабаром після цього він випав з вікна. 

Відразу ж після смерті мого чоловіка я стала вдовою.

Моя дочка зламала собі ногу, тому що ці баби ніколи не хочуть носити нормальне взуття.



Немає коментарів: