понеділок, 17 вересня 2012 р.

Як треба продавати

Менеджер питає:
- Чи є у Вас досвід роботи продавцем?
Юнак з готовністю відповідає:
- Звісно! Там, звідки я приїхав, я працював продавцем!
Менеджеру цей юнак сподобався:
- Починайте працювати прямо зараз.
Перший робочий день був дуже напруженим, проте хлопець справився.
Після завершення роботи до нього підійшов менеджер і запитав:
- Ну і скільки людей сьогодні купили у Вас щось?
- Один.
- Один? У нас в торговому центрі продавці в середньому обслуговують від 20 до 30 покупців в день! Так! І яку ж суму залишив у нашому центрі Ваш покупець?
- 102 516 доларів 17 центів.
- Щооо? 102 тисячі 516 доларів і 17 центів. Що ж Ви йому продали?
- Спочатку я продав йому маленький риболовний крючок, потім середній і потім уже найбільший. Потім я продав йому наймоднішу вудочку. Коли йому запаковували це все, я запитав, де він збирається рибалити. Він відповів, що у Фінському заливі. На це я йому відповів, що там без лодки обійтися. Ми спустилися у відділ лодок і я йому порадив купити двохмоторну дизельну лодку. Йому вона сподобалася, проте він засумнівався, що його спортивний автомобіль зможе буксирувати таку лодку. Ми пішли в автомобільний відділ і там я порадив йому джип Паджеро з причепом. Ось такі покупки зробив сьогодні мій перший клієнт.
Менеджер з квадратними очима дивився на свого нового продавця:
- Ви хочете сказати, що цей покупець прийшов купити риболовний крючок, а в кінцевому результаті купив лодку і джип з причепом?
- Ні, ні. Він прийшов купити пачку тампонів для своєї дружини. А я йому сказав, що оскільки вихідні і так спорчені, то краще вже податися на рибалку...

Немає коментарів: