субота, 1 січня 2011 р.

Трохи про Новий Рік

Нарешті, дочекалися: на порозі Новий рік. У зв’язку з цим у всіх нормальних людей в голові повно думок про, безумовно, важливі речі: куди поїхати свято зустрічати (хоча ні, про це варто було подумати раніше, ще десь так у вересні :-)), що важливіше – з ким поїхати, що їсти-пити і таке інше. А мені от під час усієї суєти, особливо під час такого неодмінного «ритуалу» цього свята, як генеральне прибирання (а щоб його…), лізуть в голову крамольні думки (на цьому етапі гуманно попереджаю: хто не хоче забивати собі голову чимось більш-менш серйозним напередодні свят, або не сприймає мій спосіб мислення – прокручуємо статтю, не читаючи, до останнього абзацу) : і чому ми кожен новий рік так бурхливо святкуємо? Навіщо аж так напружуватись? Хіба немає інших нагод повеселитись, адже взимку й без того свят вистачає, особливо в нашій, слов’янській традиції. Ну просто не можемо ми так шанувати просту точку відліку, яка відділяє один відтинок часу від іншого, слугує для зручності підрахунку часу, написання звітів, підбиття підсумків
Стоп, на останній фразі в думках має спалахнути маленька червона лампочка. Підбиття підсумків, і побудова нових планів, що слідує за ним – ось основна ціль. Людина, як відомо, істота, що дуже любить відкладати все у довгий ящик. Найпоширеніший варіант – до початку тижня: «От починаючи з понеділка я…» Всі ми знаємо, чим це закінчується.
Тому люди самі створили символ нового початку, нового витка спіралі, який дозволить нам перейти на якісно новий рівень життя і розвитку ( а таку нагоду уже не гріх і відсвяткувати…(-: Але Новий рік – це вам не понеділок. Тут і масштаби більші, і цілі глобальніші, і обіцянки складніші. І щоб усі наші благі цілі не залишились у старому році разом з іншим непотребом, їх краще записати. Яскравим фломастером. На великому аркуші паперу. Щоб було одразу помітно і щоб не викинути випадково під час уже згадуваного прибирання.


(Посміхніться трошки, і продовжимо)

От, поки ми ще не почали святкувати і не нагадуємо милого дятлика з картинки вгорі, пропоную кожному поставити собі 5 простих питань:
  1. Що я хотів зробити цього року? (спробуйте згадати, хоча б приблизно)
  2. А що я зробив? (не будемо надто суворі перед святами, зараховуємо навіть маленькі перемоги, які ніхто не може перевірити; наша чесність – наш суддя).
  3. А чому я не все зробив, що мені заважало? (давайте згадуйте, що не зробили, не повірю, що є хтось такий ідеальний, що виконав все (=_=)
  4. Як мені цих перешкод позбутись? (ідеї записати, підкреслити червоним і виділити рамочкою!!!)
  5. І останній пункт: що я хочу зробити в наступному році? Всього 3 загальні пункти. Його детальне планування можна залишити на післяноворічний час (я вже розумію, що й так вас своїми питаннями дістала :-Р)

От такі от 5 питаннячок, про які, по суті і так всі знали. Фокус полягає в тому, щоб не просто «подумати», а висловити зв’язно свої думки, тобто вголос або текстом на папері, Тільки так з’являється ефект, якась мотивація і визначеність. А це саме те, що значно може полегшити і покращити життя всім людям і просто необхідне айсекерам зокрема.

Що ж, з Новим роком вас, мої хороші! З новими враженнями, які вас в цьому році обов’язково наздоженуть, з новими цікавими людьми, які вам зустрінуться, з новими можливостями, які ви обов’язково знайдете, якщо оглянетесь навкруги, а не втупитесь в землю чи витатимете в небесах.
Ліда Цимбаліста


1 коментар:

Stas сказав...

Всіх з новим роком!! Хай все нездійснене в минулому році здійсниться в Новому!!!