вівторок, 31 січня 2012 р.

А що на вашу думку Гонконг?


   Гонконг - це міжнародний промисловий, торгівельний і фінансовий центр з прекрасними заповідними парками, зоологічними і ботанічними садами, китайськими храмами, монастирями і святилищами. Традиційні села, сільські храми, качині ферми, мальовничі бухти і білосніжні пляжі - це теж Гонконг, кортко кажучи місто-життя ... 

   Ось що розповідає Марта Кондрин, яка була на стажуванні у Гонконзі в 2011 році 

Я жила в суспільстві різних цікавих людей. У мене була можливість відкрити для себе дві сторони незнайомого міста:
- Перша - це розкішний, великий, сучасний фінансовий капітал з багатьма іноземцями, по-справжньому світового міста Азії, де кожен відчуває себе комфортно і безпечно.
- Друга - це люди, які відчувають себе заручниками швидкого життя, які бояться фінансових питань, високих цін на власність, та «живої роботи»  через конкуренцію. Люди дуже розумні і мають дивовижні здібності. Ви будете вражені високим рівнем англійської мови тут.

Як і багато інших стажерів AIESEC я приїхала до Гонконгу з великою ідеєю змінити світ і зробити вплив на все, що я роблю. Такий гранд AIESEC слів:) І все ж вони багато означають, і якщо багато молодих людей починають думати про можливість зробити вплив, багато що можна змінити в світі.

Очевидно, я не змінила ні світ, ні Азію, але я точно змінила своє життя. В якому сенсі? Я працювала з багатьма розумними людьми, які вірили в ідею соціального підприємства і присвятили більшу частину свого життя йому.

Їж, молись і вчися. Я б описала мою іншу частину стажування таким чином (за мотивами книги "Їж. Молись.Люби", яку я недавно читала).

Їж.
Я їла багато смачної китайської їжі, пила всі можливі традиційні напої, дозволяючи собі їсти стільки, скільки я хочу. Це дивовижне відчуття, я повинна зізнатися (але не допустимо, скільки кілограмів я набрала:) Якщо я відчуваю себе щасливою при куштуванні всякої смачної їжі,  то чому я повинна обмежувати себе?

Молися.
Як багато релігійних людей я зустріла тут! Це зробило великий вплив на мене. Я повинна визнати, що люди тут ставляться до релігії не як до традиції, їх покликання - вірити в Бога. Так що я почала відвідувати церкву, молитися і відчувала себе дуже щасливою з приводу всіх цих відчуттів.

Вчись.
На протязі цих трьох місяців я хотіла присвятити час і для навчання. Мені вдалося прочитати 6 різних книг, а найголовніше працювала в соціальному підприємстві. Я зустрічалась з людьми з різних областей, які працюють у різних сферах: стажери, AIESECери і випускники AIESEC, а також я познайомилась з людьми з багатьох країн, з такою кількістю різноманітних поглядів, відчуттів, мислення, культур!!! Кожен з них був як вчитель для мене. Так, це був інтенсивна 3-х місячна подорож безперервного навчання та розвитку. Але це тільки початок.

Немає коментарів: