понеділок, 22 квітня 2013 р.

як краще все встигати


Правильно організовувати свій час є дуже важливим вміння. Тому варто
намагатись добре оволодіти таким навиком. Перш за все правильна організація
часу допомагає економити його. Тобто є змога економити більше часу на заняття тими речами,які дійсно подобаються. Найлегшим способом розподілити правильно час – вести певні записи у блокноті чи зошиті. Завдяки таким записам ви зможете  правильно обдумати скільки часу вам потрібно на виконання певного завдання чи скільки приблизно часу потрібно, щоб встигнути приміром на зустріч. Отже, перший крок до того , щоб завжди встигати – це мінімальні записи. Звичайно , потрібно також  розуміти , що не завжди все буде йти по плану , тому  потрібно залишати  трішки часу , на випадок  , якщо щось доведеться робити спонтанно.
Конкретна порада ,щодо зустрічей - потрібно приходити на 10 хвилин раніше.
Адже саме цей час – цих декілька хвилин можуть стати у нагоді при заторах на дорозі чи при інших схожих ситуаціях.
Пунктуальність – це одна з ознак вихованої людини.Тому якщо ви бажаєте скласти про себе хорошу думку ,щоб вас вважали саме такою людиною вам просто необхідно приходити вчасно ,як на ділові зустрічі так і на зустрічі з друзями. Крім того , що ви можете вести записи , вам потрібно приблизно прораховувати скільки часу піде  на ту чи іншу дію.
Взагалі якщо у  вас дійсно є бажання кудись встигнути, ви зробите це. І для цього не доведеться докладати якихось неймовірних зусиль. Бажання встигнути, як і бажання чогось досягнути в цілому є найважливішим. Тому раджу  правильно ставити цілі та пріоритети і  встигати без особливих зусиль.

Немає коментарів: